Service & Garantie
Jansen Totaal Wonen is een CWB-erkende woonwinkel. Dit biedt zekerheid door opgestelde regels op het gebied van (aan)betaling, annulering, levering en garantie. De CWB-garantie houdt o.a. in dat:
- je een extra goede garantie ontvangt van tenminste twee jaar*
- je een nette aanbetalingsregeling mag verwachten*
- er altijd onpartijdige klachtafhandeling beschikbaar is
* Kijk voor meer informatie in de uitgebreide CBW-voorwaarden
5 jaar extra
Met de ‘All-in-House Service’ krijg je 5 jaar extra service en garantie op zitmeubelen. Zo heb je gegarandeerd 5 jaar plezier van de nieuwe aankoop. Het biedt service op gebieden die niet onder de geldende fabrieksgaranties vallen.
Wat houdt de ‘All-in House Service’ in?
- Het repareren van losgeraakte stiknaden
- Het verwijderen van vlekken in zowel leder als textiel
- Het vastzetten van losse veren
- Het inzetten van losgeraakte knopen
- Het verhelpen van kraakgeluiden
Garantie showroommodellen
Voor de showroommodellen geldt een andere garantieregeling. Vraag naar de regelingen bij de desbetreffende verkoper. Let op: op showroommodellen geven wij geen garantie op uiterlijkheden.
Service
Jansen Totaal Wonen I 026-3269900 I service@jansentotaalwonen.nl
Profijt Meubel I 026-3269902 I profijt@jansentotaalwonen.nl
Pronto Wonen I 026-3269988 I info@prontowonen-huissen.nl
Trendhopper I 026-3269909 I trendhopper@jansentotaalwonen.nl
Superkeukens I 026-3269901 I verkoop@superkeukens-huissen.nl
Keukendepot I 026-3269983 I info@keukendepot-huissen.nl
Is er iets niet naar wens, dan staat onze serviceafdeling voor jou klaar! Neem contact op met het betreffende filiaal via telefoon of e-mail. Vergeet in de mail niet het bon-nummer te vermelden.
Contact met een van onze medewerkers
Karstraat 95
6851 DG Huissen
Plan je route
