Winkel in Huissen & Duiven Service zit in ons DNA Klanten beoordelen ons met een 9.0
Sluiten
vacature-administratief-medewerker-meubels

Administratief medewerker meubels

J shape

Ben je klant- en servicegericht én heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Ben jij flexibel en op zoek naar een administratieve baan als orderverwerker meubels voor 32-37 uur? Voor onze afdeling orderverwerking meubels zijn wij op zoek naar een enthousiaste en betrokken collega die ons team op de binnendienst komt ondersteunen.

Ben je accuraat en houd je graag structuur in de werkprocessen? In deze functie verzorg en verwerk je de inkomende orderstroom van onze meubel formules o.a. Jansen Totaal Wonen meubels, Pronto Wonen, Profijt Meubel, INHOUSE, XOOON en Trendhopper. Je controleert en verwerkt de uitgaande orders richting onze leveranciers en draagt bij aan de controle van alle inkomende orderbevestigingen. Je treedt op als contact persoon namens Jansen Totaal Wonen richting onze leveranciers.

Help jij graag klanten met een order status update, kun je klanten vriendelijk te woord staan bij een service melding en samen tot een oplossing komen? Wil jij betrokken zijn bij de service afdeling en heb jij aandacht voor details? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het verwerken van bestellingen;
  • Het verwerken en controleren van orderbevestigingen;
  • Het aannemen en verwerken van servicemeldingen;
  • Het beantwoorden van diverse mails en telefoontjes;
  • Het inplannen van leverafspraken bij onze klanten;
  • Onderhouden van diverse zakelijk contacten met leveranciers en partners.

Ben jij onze ideale kandidaat?

  • MBO+/HBO denkniveau;
  • Relevante werkervaring in de branche is niet vereist, maar wel een pré;
  • Stressbestendig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Is bereid verantwoording te dragen;
  • Mondeling en schriftelijk communicatief sterk;
  • Is een teamspeler.

Wat bieden wij jou?

Wij garanderen je een leuke werksfeer met fijne collega’s om je heen en we geven je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen middels trainingen of cursussen. Verder bieden wij een marktconform salaris, zijn flexibele werktijden bespreekbaar, geniet je dagelijks van een gratis bedrijfslunch en ben je welkom op onze gezellige personeelsfeesten.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij enthousiast geworden van deze vacature en wil je graag solliciteren? Stuur jouw motivatie samen met jouw CV naar werkenbij@jansentotaalwonen.nl of vul onderstaand formulier in en misschien word jij wel onze nieuwe collega!

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. file size: 4 MB.

    Michel Jansen
    Bedrijfsleider

    📩  Sollicitatie
    Als jouw sollicitatie met CV en motivatie bij ons binnen is gekomen, kijken we of je een geschikte kandidaat bent voor de functie.

    📞 Eerste contact
    We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op om kort kennis te maken en eventueel een eerste gesprek in te plannen in onze winkel.

    🫱🏽‍🫲🏽 Kennismaking
    Tijdens een gesprek in onze winkel, onder het genot van een kopje koffie met bedrijfsleider Michel Jansen, leer jij ons bedrijf kennen en leren wij jou kennen. Samen bespreken we jouw ervaring, competenties en interesses om een duidelijker beeld te vormen. Indien nodig vindt er nog een tweede gesprek plaats met commercieel directeur Maurits Heijmen of jouw toekomstige leidinggevende.

    📃 Aanbod
    Is er van beide kanten een match? Dan volgt er een (persoonlijke) contractbespreking. Na ondertekening ben je officieel onze nieuwe collega! Je wordt ingewerkt door een van onze ervaren collega’s en krijgt een persoonlijk opleidingstraject aangeboden via de IMG Academy.