Mijn Winkelmandje

Je winkelmandje bevat geen artikelen.


Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Kan ik de status van mijn bestelling zien?

    Ja, je kunt je orderstatus hier bekijken. Vul het klantnummer en ordernummer in wat je van Jansen Totaal Wonen hebt gekregen.

  • Kan ik producten online bestellen en in de winkel ophalen?
    Ja, zeker! Vink daarvoor bij het bestellen bezorgmethode ‘zelf afhalen’ aan. 
  • Betaal ik verzendkosten?
    Ja. Het tarief is afhankelijk van de afmetingen van het pakket en de waarde van de bestelling. Kijk in de tabel onder 'bezorgen' wat op jouw bestelling van toepassing is.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalen, of neem contact op.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed door is gekomen?
    Als wij de bestelling hebben ontvangen, krijg je daar een mailtje over. Vervolgens krijg je een mailtje wanneer jouw bestelling wordt verzonden of wanneer je het kunt ophalen. 
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Dat kan! Neem even telefonisch contact op via 026 326 99 00.

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    In onze showroom kan je contant betalen, of per PIN

    Heb je producten online besteld?
    • Heb je aangegeven dat je het product afhaalt? Dan betaal je op de desbetreffende afdeling contant of per PIN.
    • Betaal je op de website? Dan is het mogelijk om met iDEAL, Paypal, Meastro, VISA, Mastercard, Bankcontact of middels een overboeking te betalen.
    Kom je uit België? 
    Dan is overboeking of Bankcontact mogelijk. Dit kun je aangeven bij het afrekenen.


    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij betaalmogelijkheden, of neem contact op.




Levering/ophalen

  • Kan ik producten online bestellen en in de winkel ophalen?
    Ja, zeker! Bij het bestellen op de website is het mogelijk om bezorgmethode ‘zelf afhalen’ aan te vinken. 
  • Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?
    Ja. Het tarief is afhankelijk van de afmetingen van het pakket en de waarde van de bestelling. Kijk in de tabel onder 'bezorgen' wat op jouw bestelling van toepassing is.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalen, of neem contact op.
  • Wordt mijn bestelling gemonteerd?

    Wij bezorgen jouw aankopen thuis tot op de juiste plaats. Dit geldt enkel voor bestellingen binnen de 40 kilometer. Buiten dit gebied wordt de bezorging verzorgd door een externe vervoerder waardoor we bezorging tot de juiste plaats niet kunnen garanderen.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalen, of neem contact op.

  • Kan ik de bezorgtijd kiezen?

    Ben je alleen in de avond beschikbaar? Geen probleem, wij bezorgen ook op woensdag- en vrijdagavond. Bovendien is bezorging op zondag mogelijk.

    Let op: dit geldt enkel voor bestellingen binnen de 40 kilometer. Valt jouw bestelling hierbuiten? Helaas wordt de bezorging dan verzorgd door een externe vervoerder. Bezorging in de avond of in het weekend is dan helaas (nog) niet mogelijk.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalenlevertijd, of neem contact op.

  • Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?

    Dan wordt de levering van de volledige bestelling op basis van de langste levertijd bepaald. Eventueel is het in overleg mogelijk om anders te besluiten.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalen, of neem contact op.

  • Kan ik mijn bestelling in de avond laten bezorgen?

    Ben je alleen in de avond beschikbaar? Geen probleem, wij bezorgen ook op woensdag- en vrijdagavond. Bovendien is bezorging op zondag mogelijk.

    Let op: dit geldt enkel voor bestellingen binnen de 40 kilometer. Valt jouw bestelling hierbuiten? Helaas wordt de bezorging dan verzorgd door een externe vervoerder. Bezorging in de avond of in het weekend is dan helaas (nog) niet mogelijk.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij bezorgen & afhalenlevertijd, of neem contact op.

  • Kan ik de bestelling laten bezorgen op een ander adres?
    Zeker! Het is mogelijk om bij de online bestelling anders bezorgadres op te geven. Verwijder hiervoor het vinkje voor ‘Bezorging op hetzelfde adres’ en vul dan het afwijkende bezorgadres in. 
  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?
    In eerste instantie is het enkel mogelijk om voor Nederland en België te bestellen op de website. Wij zijn bereid om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen wanneer jij je ergens anders bevindt. Dit kan op aanvraag! Neem contact op via webshop@jansentotaalwonen.nl of telefonisch via 026 326 99 00.

Garantie

  • Heb ik garantie op mijn aankopen?

    Ja! Jansen Totaal Wonen is een CBW-erkende woonwinkel. Dat wil onder andere zeggen dat je 2 jaar garantie ontvangt op jouw aankopen. Daarnaast is er een mogelijkheid voor 5 jaar extra service en garantie op zitmeubelen. Dit is tegen een kleine meerprijs.

    Voor de showroommodellen geldt mogelijk een andere garantieregeling. Meestal wordt de standaard 2-jarige CBW-garantie gehanteerd. Let op: op showroommodellen geven wij geen garantie op uiterlijkheden.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij service & garantie, of neem contact op.

  • Hoe lang heb ik garantie?

    Je ontvangt 2 jaar garantie op jouw aankopen. Daarnaast is er een mogelijkheid voor 5 jaar extra service en garantie op zitmeubelen. Dit is tegen een kleine meerprijs.

    Voor showroommodellen geldt mogelijk een andere garantieregeling. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op voor meer informatie over jouw bestelling!

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij service & garantie, of neem contact op.

  • Mijn product is beschadigd, wat nu?
    Dat is vervelend! Mail foto’s van de beschadigingen naar webshop@jansentotaalwonen.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op. 

Retourneren

  • Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
    Jammer dat het product niet volledig naar wens is! Om het product te retourneren, doorloop je de stappen die weergegeven staan op de pagina 'Retourneren'.

    Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour. Dit gebeurt binnen 14 dagen na het melden van de retourzending. De kosten voor de zending naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.


    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op.

  • Mag ik alles altijd retourneren?
    De meeste producten mag je retourneren. Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden helaas niet retour worden gezonden tenzij het verzegeld is of de verpakking van het artikel zichtbaar niet open is geweest.

    Daarnaast gelden voor andere producten de volgende voorwaarden:
    1. Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
    2. Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
    3. De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij retourneren, of neem contact op

  • Kan ik producten retourneren in de showroom?

    Ja, het retourneren van producten in de winkel is mogelijk. Producten mogen enkel geretourneerd worden wanneer het product niet gebruikt en onbeschadigd is. De voorwaarden die gehanteerd worden zijn te vinden op de CBW-erkend website.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij retourneren, of neem contact op.

  • Krijg ik mijn geld terug?

    Doorloop de aangegeven stappen voor het retourzenden. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour. De kosten voor de zending naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij retourneren, of neem contact op.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug heb?

    Doorloop de aangegeven stappen voor het retourzenden. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour. Dit gebeurt binnen 14 dagen na het melden van de retourzending. De kosten voor de zending naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

    Is jouw vraag hiermee niet beantwoord? Kijk dan voor meer informatie bij retourneren, of neem contact op.

Overig

  • Waar kan ik mijn klacht melden?
    Wat vervelend dat je iets te melden hebt! Neem contact op met het betreffende filiaal via telefoon of e-mail. Vergeet in de mail niet het bon-nummer te vermelden.

    Je kunt ook het formulier invullen. De melding wordt dan zo spoedig mogelijk behandeld. 
  • Is het mogelijk om zakelijk producten te bestellen?
    Ja! Kijk op JTW Business voor meer informatie. 
  • Kan ik langskomen voor advies?

    Natuurlijk, dat geven wij met plezier! Zowel voor advies over keukens, slaapkamers en woonkamers staan er experts voor jou klaar.

    Maak een afspraak bij de bijbehorende afdeling zodat wij uitgebreid de tijd voor jou hebben.


    Keukens: vraag keukenadvies
    Slapen: vraag advies aan slaapexperts
    Wonen: vraag advies over woonkamers