Mijn Winkelmandje

Je winkelmandje bevat geen artikelen.


Garantie

Jansen Totaal Wonen is een CWB-erkende woonwinkel. Dit biedt zekerheid door opgestelde regels op het gebied van (aan)betaling, annulering, levering en garantie.
De CWB-garantie houdt o.a. in dat:

  • - je een extra goede garantie ontvangt van tenminste 2 jaar*
  • - je een nette aanbetalingsregeling mag verwachten*
  • - er altijd onpartijdige klachtafhandeling beschikbaar is

* Kijk voor meer informatie in de uitgebreide CBW-voorwaarden


5 jaar extra
Met de ‘All-in-House Service’ krijg je 5 jaar extra service en garantie op zitmeubelen. Zo heb je gegarandeerd 5 jaar plezier van de nieuwe aankoop. Het biedt service op gebieden die niet onder de geldende fabrieksgaranties vallen.

Wat houdt de 'All-in House Service' in?
Onder andere;
  • Het repareren van losgeraakte stiknaden
  • Het verwijderen van vlekken in zowel leder als textiel
  • Het vastzetten van losse veren
  • Het inzetten van losgeraakte knopen
  • Het verhelpen van kraakgeluiden
Je vindt een volledig overzicht van de service in het All-in House Service overzicht.

Garantie showroommodellen
Voor de showroommodellen geldt mogelijk een andere garantieregeling. Meestal wordt de standaard 2-jarige CBW-garantie gehanteerd. Let op: op showroommodellen geven wij geen garantie op uiterlijkheden.

Jansen Totaal Wonen Service en Garantie

Service

Is er iets niet naar wens, dan staat onze serviceafdeling voor jou klaar! Neem contact op met het betreffende filiaal via telefoon of e-mail. Vergeet in de mail niet het bon-nummer te vermelden.

Telefoonnummer E-mail
Jansen Totaal Wonen 026-3269900 info@jansentotaalwonen.nl
Profijt Meubel 026-3269902 profijt@jansentotaalwonen.nl
Pronto Wonen 026-3269988 info@prontowonen-huissen.nl
Trendhopper 026-3269909 trendhopper@jansentotaalwonen.nl
SuperKeukens 026-3269980 verkoop@superkeukens-huissen.nl
KeukenDepot 026-3269983 info@keukendepot-huissen.nl

Wil jij de directie spreken?
Ontevreden over onze service / dienstverlening en wil je de directie daarover spreken? Neem dan contact op met Dhr. Henny Jansen, algemeen directeur Jansen Totaal Wonen via: 0628655162
Ook via what’sapp bereikbaar. Wanneer er niet wordt opgenomen, kan je ook een bericht achterlaten.

Klacht melden
Je kunt ook het onderstaande formulier invullen. De melding wordt dan zo spoedig mogelijk behandeld.

Wanneer u het formulier hieronder zo volledig mogelijk in kunt vullen wordt uw servicemelding zo spoedig mogelijk behandeld.

Uw informatie

Bericht

* Vereiste velden


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via bovenstaand formulier of door te mailen naar service@jansentotaalwonen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.