Service & Contact

Bij Jansen Totaal Wonen staat kwaliteit hoog in het vaandel! Mocht er onverhoopt toch een probleem worden geconstateerd aan de door ons geleverd(e) product(en), staat onze afdeling service graag voor u klaar. U kunt met de betreffende formule contact opnemen middels onderstaande gegevens. Neemt u contact op via e-mail? Vermeld dan uw bonnummer. 

Telefoonnummer E-mail
Jansen Totaal Wonen 026-3269900 info@jansentotaalwonen.nl
Profijt 026-3269902 profijt@jansentotaalwonen.nl
Pronto 026-3269988 info@prontowonen-huissen.nl
Trendhopper 026-3269909 trendhopper@jansentotaalwonen.nl
SuperKeukens 026-3269980 verkoop@superkeukens-huissen.nl
KeukenDepot 026-3269983 info@keukendepot-huissen.nl

Service melden

Wanneer u het formulier hieronder zo volledig mogelijk in kunt vullen wordt uw servicemelding zo spoedig mogelijk behandeld.

Uw informatie

Bericht

* Vereiste velden


Levertijd

De meeste van onze meubels worden door en voor jou samengesteld. Hierdoor voldoet dit meubel precies aan jouw eisen en wensen. Dit betekent wel dat dit meubel speciaal voor jou gemaakt wordt bij onze leverancier. Levertijden zijn hierdoor verschillend. De verkoper zal jou informeren over de levertijd van jouw meubels. Wanneer je op je meubels wacht, krijg je van ons een login code waardoor je 24/7 de status van jouw bestelling kan volgen via onze website. 

Heb je geen ander meubilair terwijl je wacht op jouw bestelling? Geen probleem! In veel gevallen kan je van ons leenmeubels krijgen voor de periode dat jij op jouw bestelling moet wachten.

Post zendingen & binnen 24 uur verzonden
Kleinere meubels, showroommodellen en woonaccessoires zijn bijna allemaal uit voorraad leverbaar. Per product op onze website kan je dit zien bij de levertijd.

Binnen 24 uur verzonden geldt alleen op werkdagen. In het weekend verzenden wij uiteraard ook maar dit kunnen we niet garanderen. Dit is afhankelijk van de drukte in onze showroom. Over het algemeen geldt: in het weekend besteld is dinsdag in huis. 

Retourneren

Wij hopen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan gebeuren dat een artikel toch niet voldoet aan jouw verwachtingen.

Online aankoop

Het retourneren van een online artikel is geen probleem. Je kan je online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen*. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:

  • Als eerst meldt je ons (webshop@jansentotaalwonen.nl) dat je jouw bestelling (of een gedeelte daarvan) wilt retourneren. Vermeld hierbij jouw ordernummer.
  • Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
  • Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
  • De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
  • Het aankoopbedrag ontvang je binnen 14 dagen retour.
* Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.

Verzending retour bestelling

Je kan jouw retourzending richten aan: Jansen Totaal Wonen t.a.v. Webshop, Karstraat 95, 6851 DG Huissen. Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Garantie

Wij zijn een CWB erkende woonwinkel, dat wil zeggen dat u over uw aankopen onder andere 3 jaar lang (afbouwende) garantie ontvangt! Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om 5 jaar extra service en garantie op zitmeubelen te nemen tegen een kleine meerprijs. Onder deze 'All in house service' krijgt u 5 jaar garantie en service in het geval van vlekken, beschadigingen en andere calamiteiten met uw zitmeubelen. Kijk op deze pagina voor meer informatie over de all in house zitmeubel service.