Lockdown

Pand JTW

Shoppen op afspraak

Het is per 3 maart weer mogelijk om op afspraak bij ons in de showroom te komen shoppen. Er zijn 2 personen per verdieping toegestaan. Gezien wij twee verdiepingen hebben mogen er maximaal 4 personen tegelijkertijd woonshoppen op afspraak. Een afspraak kunt u maken door dit formulier in te vullen. Onze showroom is van 08.30 tot 20.00 geopend voor shoppen op afspraak. Door middel van een tijdslot is het bezoek veilig voor zowel klant als medewerker. Het winkelbezoek duurt minimaal 10 minuten.

Hoe het werkt?

  • Vul het formulier in om een afspraak te maken.
  • Er wordt contact met je opgenomen om de afspraak in het tijdslot te bevestigen.
  • Je komt op afgesproken tijd en alleen naar de showroom en draagt een mondkapje.
  • Heb je klachten? Blijf dan thuis en bel ons om het te laten weten.

Click & Collect: Afhalen in de winkel

Het is weer mogelijk om jouw bestelling bij ons af te halen door middel van click en collect. Heb je vragen over het afhalen? Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar om jou op afstand te helpen. Kijk hieronder voor de click & collect voorwaarden of bekijk de video met instructies.

Hoe het werkt?

  • heb je iets gezien wat je graag wil bestellen? Klik dan op de optie 'afhalen' als je het graag wil afhalen
  • Wij maken de bestelling voor je klaar
  • Je ontvangt van ons alle praktische informatie met betrekking  tot het afhalen zodat alles veilig en vlot verloopt
  • Op het afgesproken tijdstip kan jij gemakkelijk jouw bestelling komen ophalen

Jansen Totaal Wonen tijdens de lockdown

  • Alle geplande leveringen gaan gewoon door volgens afspraak.
  • Onze showroom is vanaf 3 maart open voor shoppen op afspraak.
  • Online kunt u 24/7 woonshoppen.
  • Wij kunnen je ook van dienst zijn via een (video)afspraak.
  • Vanaf 10 februari is het afhalen van bestellingen in onze winkel weer mogelijk.
  • Bekijk de actuele levertijd van je bestelling bij Jansen Totaal Wonen.

Veelgestelde vragen over de lockdown bij Jansen Totaal Wonen

Bezorgen en afhalen

  • Wat zijn de 'Afhalen in winkel' voorwaarden vanaf 10 februari?

    Vanaf 10 februari is afhalen in onze winkel weer mogelijk. Bij het bestellen en afhalen van jouw online bestelling bij onze winkel hanteren wij de volgende voorwaarden:

    • Doe vooraf (minimaal 4 uur van te voren) een (online) bestelling in onze webshop;
    • Je ontvangt een afspraakbevestiging met een tijdslot wanneer de bestelling af te halen is. Verder ontvang je alle praktische informatie over het veilig en vlot afhalen van je online bestelling;
    • Er zit minimaal een dagdeel (4 uur) tussen het bestellen en afhalen;
    • Afhalen kan alleen binnen het afgesproken tijdslot;
    • Afhalen doe je alleen en  gebeurt aan de deur van onze winkel;
    • Alleen als je klachtenvrij bent, kan je bestelling worden afgehaald;
    • Wij zorgen vooraf dat je bestelling klaar staat;
    • Betalen doe je thuis vooraf, achteraf of zoveel mogelijk contactloos bij het afhalen;
    • Andere basisregels blijven uiteraard gelden; zoals de 1,5 meter afstand, hygiënemaatregelen en geen groepsvorming;
    • Direct ter plekke ruilen van  je afgehaalde producten is niet toegestaan;
    • Retourneren is onder de huidige voorwaarden niet toegestaan. Mocht je een artikel willen retourneren, kun je dit per post terugsturen;

  • Bij welk afhaalpunt moet ik me melden bij het afhalen van mijn bestelling?

    Bij ieder afhaalpunt van onze winkels is er een balie waar je terecht kunt voor je bestelling op te halen:

    Click en Collect afhaalpunten per categorie:

  • Wat zijn de voorwaarden bij 'afhalen met eigen vervoer'?

    Vanaf 10 februari is het mogelijk om met eigen vervoer je bestelling af te halen in de winkel. Indien je met eigen vervoer je meubel komt afhalen, dien je je eerst te melden bij de desbetreffende winkel balie. De betaling wordt gecontroleerd en vervolgens wordt je verwezen naar het magazijn om je meubel op te halen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling afhalen met een huurbus van Jansen Totaal Wonen?

    Vanaf 10 februari is het mogelijk om een huurbus te huren voor het ophalen en transporteren van jouw bestelling. De huurbus wordt door onze eigen service gedesinfecteerd en klaargemaakt voor gebruik. De bus staat op de afgesproken tijd klaar bij desbetreffende winkel en is al voor je ingeladen.

  • Gaat mijn geplande bezorging door?

    Onze bezorgers komen (vaak) samen en zullen jouw meubels geheel volgens RIVM richtlijnen bezorgen.

    Heb je zelf klachten? Laat het ons dan tijdig weten zodat er een ander moment gekozen kan worden voor bezorging. Zo zorgen wij voor veiligheid voor jou en voor onze bezorgen en is er altijd een veilige bezorging.

  • Hoe worden mijn vragen beantwoord?

    Wij begrijpen dat er veel vragen ontstaan en dat er veel onduidelijkheid is. Om al deze vragen goed te kunnen beantwoorden is het belangrijk om te weten waar je jouw vragen kan stellen. Heb je vragen? Dan kun je eenvoudig mailen naar de desbetreffende afdelingen. Zo kunnen wij iedereen helpen en voorkomen wij met zijn allen een lange telefonische wachttijd.

    Heb je na het lezen van onze maatregelen omtrent het Corona virus nog vragen? Mail dan met jouw specifieke vraag naar de desbetreffende afdeling. Zij helpen jou zo spoedig mogelijk en zullen per mail op jou reageren.

    Welke meubels en accessoires horen bij welke afdeling?
    Meubelafdeling: IN.HOUSE, XOOON, Himolla, Haveco, Polipol, Ojee, By-Boo, De Toekomst, Jess, W Schillig, Hülsta, Baenks, House of Dutchz, COCO Maison
    Trendhopper: Trendhopper, Zuiver, Dutch Bone, JaxxChoice, Woood, BePureHome, UNC, Eight Mood, Urban Cotton, Wandkraft, Gusta

Verkoopadvies op locatie en op afstand

  • Kan ik bij jullie online een afspraak maken?

    Ja, zeker! Je kan heel gemakkelijk met ons een afspraak maken. Wij nemen op het afgesproken moment contact me je op, op een voor jou handige manier. Je kunt kiezen voor een afspraak op afstand of een afspraak bij jou thuis.

    Afspraak op afstand
    Onze gespecialiseerde verkoopadviseurs helpen je jouw woondroom ook op afstand te realiseren. Bij een afspraak op afstand kun je kiezen op welke manier jij graag benaderd wil worden. Dit kan via Google Hangouts, Teams, Zoom, Whatsapp videobellen of Skype. Vul het formulier in en wordt benaderd door onze verkoopspecialisten voor een afspraak. Zij zullen op de gewenste tijd en datum jou bellen voor het gesprek.

  • Komen jullie verkoopadviseurs bij mij langs?

    Ja, dat doen wij ook. Onze verkoopadviseurs komen dus graag bij jou langs. Daarbij kunnen stalen meegenomen worden om het materiaal fysiek te bekijken. Uiteraard wordt er rekening gehouden met de maatregelen om een veilig bezoek voor iedereen te garanderen. Maak nu een afspraak om jouw adviesgesprek bij jou thuis te plannen. Onze verkoopadviseurs hebben extra scholing ontvangen voor wat betreft hygiëne, ontsmetting en het gebruik van voorzorgsmaatregelen.